حجت الاسلام مویدی، شهید جهادگر سلسله روحانیت شیراز


عبدالرحیم مؤیدی برادر شهید محمد مویدی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، برخی از ویژگی های شخصیتی شهید مویدی را برشمرد و اظهار داشت: شهید محمد مویدی در 21 فروردین ماه سال 1364 در خانواده ای متدین و متدین در منطقه به دنیا آمد. بیضا. از استان فارس و پس از گذراندن مدرسه وارد حوزه علمیه شد.

برادر شهید مؤیدی افزود: این شهید والامقام همواره در کنار مردم بود و در مواقع حساس و بحرانی که مردم نیاز به کمک داشتند با خدمات جهادی و ایثارگرانه خود به یاری مردم می شتافت.

وی ادامه داد: برادرم بیش از 15 سال از عمر خود را در جهاد و امور عمومی گذراند. او همیشه به عنوان خود جاش در موکب های اربعین ظاهر می شد و خادم زائران اربعین و عاشقان اهل بیت طهارت و طهارت و عاشقان اهل بیت بود.

ماویدی افزود: در جریان سیل خوزستان، در زلزله بم و سرپل ذهاب و در جریان سیل و حوادثی که در استان فارس رخ داد، آستین ها را بالا زد و با اقدامات جهادی و ایثارگرانه در کنار روحانیت قرار گرفت. و تسکین داد.

وی گفت: شهید مویدی به عنوان نقشه بردار عالی رتبه پاسدار سپاه بود و همیشه در کنار برادران سپاه جان خود را برای ادامه خط ایثار و شهادت نثار کرد و درخت تنومند انقلاب نیز جان خود را فدا کرد.

حجت الاسلام مویدی، شهید جهادگر سلسله روحانیت شیراز

وی گفت: این شهید بزرگوار دو پسر از خود به جای گذاشت. حسین و محمد امین فرزندان 9 و 12 ساله شهید ماویدی هستند که باید قوی تر، شجاع تر و با اراده آهنین راه پدر را ادامه دهند.

مویدی یادآور شد: از همسر بزرگوار این شهید نقل شده است که شهید مویدی با علم شهادت و ایثار وارد این عرصه شد و زندگی و مرگ او برای حیات طیبه نمونه ای از آیه شریفه است: «هرگز». کسانی را بشمار که در راه خدا می میرند، ولی نزد پروردگارشان قیام می کنند». “یورزاقون”

وی افزود: شهادت با اعتقاد به اینکه شهادت فنای انسان رسیدن به منبع نور و نزدیک شدن به وجود مطلق است، عشق به معشوق و معشوق به شکل زیباتر تلقی شد. در راه خدا راه شهادت را انتخاب کرد.

وی افزود: دشمنان دین و دشمنان این مرز و بوم بدانند که راه شهید مویدی در پاسداری و پاسداری از انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا راهی جاودانه و پایدار است.

دیدگاهتان را بنویسید