ویژگی های شخصیتی افرادی که رنگ بنفش را دوست دارند


اگر رنگ مورد علاقه شما بنفش است، شما خلاق، احساسی، روشنفکر، زنانه، دارای تخیل قوی، الهام بخش، مرموز، کمیاب و معنوی هستید. فضای اطراف شما هنری، متفکرانه، آرام، عجیب و غریب، منحصر به فرد و شهودی است. شما به مناسک معنوی علاقه دارید. دوست دارید در مورد معنای زندگی، مرگ، تولد دوباره، میدان های انرژی و بوها و غیره صحبت کنید. شما به ایده تعالی بشریت در جهان علاقه مند هستید.

از رویارویی با موانع و تأثیرات منفی به راحتی نمی ترسید و عقب نشینی نمی کنید. لحن صدای شما سرشار از هیجان و اشتیاق است و این ویژگی باعث می شود دیگران با اشتیاق به صحبت های شما گوش دهند. شما می توانید افکار اصلی خود را بدون تردید بیان کنید، اما ممکن است عجله نداشته باشید. شما ناظر دقیق محیط، افراد، مکان ها و موقعیت های خود هستید. شما می توانید زمان زیادی را به تنهایی بگذرانید.

ویژگی های دوستان بنفش در روابط: دوست دارید خود واقعی خود باشید. شما روحیه مستقل و روشن فکری دارید و از بودن با کسی که برای فردیت شما ارزش قائل است لذت می برید. البته شما به نیازهای شریک عاشقانه خود نیز حساس هستید. با این حال، مواقعی وجود دارد که دوست دارید تنها باشید و برای رسیدگی به خواسته ها و نیازهای خود وقت بگذارید. شما در مورد زندگی، نیازها، خواسته ها، رویاها و اهداف شریک زندگی خود آگاه، با ملاحظه و مفید هستید. در موقعیت های آسیب پذیر، می توانید مضطرب و نگران باشید. شما کاملاً شهودی هستید و گاهی احساس می کنید به دلیل این پیش آگاهی از چیزها، دانش پنهانی دارید. این ویژگی همچنین به شما این توانایی را می دهد که سردرگمی و ناراحتی شریک خود را احساس کنید، حتی زمانی که او چیزی را از شما پنهان می کند.

ویژگی های دوستان بنفش در محیط کار: شما فردی بسیار خلاق هستید. شما لازم نیست نگران قرار گرفتن در گروه ها یا جمعیت باشید. به خودت افتخار می کنی. از انگیزه دادن و الهام بخشیدن به اطرافیان خود خوشحال خواهید شد و حتی ممکن است یک یا دو راز را در مورد اینکه چگونه در زندگی پیشرفت کرده اید به اشتراک بگذارید. شما در مشاغلی که به شما آزادی خلاقیت و تخیل را می دهد، پیشرفت می کنید. شما نمی خواهید در یک برنامه تکراری 24 ساعته باشید. تفکر خلاق برای شما مناسب است. شما دوست دارید سفر کنید زیرا فرصتی برای کشف، یادگیری، فراموش کردن و رشد می دهد. شخصیت ها را خوب قضاوت کنید. در زمینه های اجتماعی، شما می دانید چه چیزی و چه زمانی بگویید. ممکن است مخفی و مرموز به نظر بیایید، حتی همکاران یا دوستانتان ممکن است چیز زیادی درباره شما ندانند.


اگر بنفش رنگ مورد علاقه ماست، چگونه شغل مناسبی را انتخاب کنیم

شخصیت بنفش

مهمترین جنبه شخصیت شما این است که تفکر غیر متعارف و تخیل قوی دارید. شما ذاتاً فردی خلاق هستید که می توانید غیرقابل تصور را تصور کنید. شما پروژه های خلاقانه ای مانند نقاشی، دکوراسیون منزل، طراحی داخلی، مد و غیره را دوست دارید. شاید مهارتی برای خلق شاهکارها داشته باشید. شما معمولاً به دنبال موقعیت های قدرت و رهبری هستید و پیچیدگی و جزئیات شما را آزار نمی دهد. شما همچنین در سایت های بشردوستانه، طراحی مد، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی و موارد مشابه مهارت دارید. شما باید از خلاقیت، شهود و تخیل خود نهایت استفاده را ببرید. شما هاله ای مغناطیسی دارید که دیگران را به سمت خود می کشاند و در نهایت، شهرت را دوست دارید.
ویژگی های دوستان بنفش در محل کار:

– دلسوز
– او قدرت تخیل بالایی دارد
-خیال باف
– او قدرت شهود دارد
– خلاق
– عاطفی
– اسرار امیز
– معنوی
– پیشگام

مشاغل مناسب برای کسانی که رنگ مورد علاقه آنها بنفش است:

– نقاش
– طراح داخلی
– نویسنده
– طراح مد
– استایلیست
– مشاغل معنوی
– طراح گرافیک
– نوازنده
– درمانگر
– رقصنده
– مشاور
– کارهای بشردوستانه
– بازیگر
– اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی
– بازار یابی
– ارتباطات شرکت های بزرگ
– خدمات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید