فراخوان جذب استاد دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اصغر کشتکار معاون و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه جذب اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1401 از امروز سه شنبه آغاز شده است، گفت: ، اول آذرماه گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند به مدت 2 هفته تا 24 آذرماه با سامانه جذب معلم به آدرس https://jam.uast.ac.ir مراجعه و نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

کیشتکار درباره روند جذب هیات علمی دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری گفت: برای ساماندهی جذب هیات علمی، نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شد و ظرفیت نهایی پس از تایید واحدهای استانی به این مرکز اختصاص یافت. پوشش نیازها و کمبودهای موجود با توجه به دوره‌های در دست اجرا و همچنین دوره‌های جدید در قالب گروه‌های آموزشی تعیین‌شده، انجام شده است تا معلمان مورد نیاز مراکز آموزشی بتوانند بر اساس مقررات مناسب تأمین کنند. برنامه.

معاون آموزشی و معاونت آموزشی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان شرکت در فراخوان 28 سال و حداکثر 65 سال است و معلمان به صورت بومی در واحدهای استانی استخدام خواهند شد. به طوری که پس از ثبت نام، تکمیل فرم ها و بارگذاری مدارک توسط متقاضی، اعتبارسنجی اطلاعات و مدارک متقاضیان در واحدهای استانی انجام شده و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه های بررسی امتیازدهی می شود. صلاحیت علمی با توجه به شاخص های ارزیابی محلی.

کشتکار افزود: هیات اجرایی استانداری استان از متقاضیانی که حد نصاب امتیاز حداکثر تا سه برابر ظرفیت آگهی شده رشته مورد نظر را کسب کرده اند برای مصاحبه تحصیلی دعوت به همکاری می نماید. و پس از انجام مصاحبه در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی، رأی نهایی توسط هیأت اجرایی منصوب استان صادر و نتایج صلاحیت علمی به همراه نتایج صلاحیت عمومی در اختیار هیأت اجرایی دانشگاه قرار می گیرد. برای تایید نهایی

معاون آموزشی و معاونت آموزشی دانشگاه علمی کاربردی انتگرال در ادامه بیان کرد: پس از تایید کمیته اجرایی جذب دانشگاه، در نهایت کد تدریس و مرکز امور هیات علمی دانشگاه با همکاری استان صادر شد. واحدها، دوره اجباری تربیت معلم با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی برای متقاضیان.

کشتکار در پایان بیان کرد: ملاک ثبت نام نهایی متقاضیان در این فراخوان پرکردن فرم های موجود در سامانه، پرداخت وجه و دریافت کد رهگیری است.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید