لیگ بازی های دیجیتال “ایران آینده” میزبان نوجوانان در باغ کتاب – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز



به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره «ایران آینده» که در باغ کتاب تهران برگزار می شود، میزبان اولین دوره لیگ بازی های دیجیتال برنامه تلویزیونی «بازی ویژن» در قالب FIF22 برای نوجوانان 12 تا 12 سال است. 18.

جشنواره «ایران آینده» شامل چهار بخش اصلی بازی، غرفه، نمایش صحنه و فیلم است و در بخش بازی‌ها، بازی‌های متحرک، بازی‌های تخته‌ای، لیگ فیفا و بازی‌های کنسولی به عموم مردم این جشنواره ارائه می‌شود.

یکی از بخش های این جشنواره، جشن برنامه تلویزیونی لیگ فیفا توسط باز ویژن و در آستانه جام جهانی قطر است. این مسابقات اولین دوره لیگ بازی های دیجیتال برنامه تلویزیونی باز ویژن است که با فرمت FIF22 برای نوجوانان 12 تا 18 سال برگزار می شود. برگزاری نشست های تخصصی با حضور نخبگان در موضوعات مختلف از جمله آسیب شناسی گیم استریم و بازی های رایانه ای از دیگر برنامه های موازی این جشنواره است.

جشنواره «ایران آینده» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری شبکه امید و سایر دستگاه های فعال در حوزه جوانان از 20 آبان آغاز شده و تا 30 آبان ماه همزمان با هفته ملی جوان ادامه دارد. این جشنواره همه روزه از ساعت 15 تا 22 در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

همچنین بازدید گروهی از ساعت 9 صبح تا 15 امکان پذیر است و مدارس با هماهنگی فرهنگسراها می توانند به صورت گروهی به باغ کتاب تهران بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید