نمایش چرتکه 2 اجرا شد – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، مسعود اسماعیلی کارگردان نمایش «چارتکه» ریشه عمیق علاقه مذهبی در بین مردم را یکی از دلایل موفقیت این اثر در بین مردم دانست. عموم مردم و تاکید کرد: چون نمایش های مذهبی بخش مهمی از مراسم مذهبی مختلف است، همواره یکی از انتخاب های اصلی مردم است.

وی بیان کرد: در طول 24 سال عمر گروه هنر مسلم تلاش کرده ایم در ایام فاطمیه و نیمه شعبان سالی حداقل 2 نمایش به روی صحنه ببریم و امسال هم این فرصت را داشتیم که «چرتکه» را روی صحنه ببریم. . .

اسماعیلی در پایان با قدردانی از همکاری مدیریت و کارکنان پردیس تئاتر تهران در اجرای این نمایش خاطرنشان کرد: از استقبال مخاطبان و تماشاگران محترمی که از نقاط مختلف تهران برای دیدن «چرتکه» آمده بودند. با هماهنگی مدیریت مجموعه، نمایش فوق در روزهای جمعه 11 دی و دوشنبه و سه شنبه 14 و 16 دی ماه در ساعت 17:30 و 19:30 اجرا می شود.

«چرتکه» داستان یک گروه تئاتری است که در حال تمرین نمایشی با محوریت حضرت فاطمه زهرا (س) هستند و در میانه تمرین، یکی از بازیگران مجبور به ترک کار می شود و گروه نیز یک بازیگر مسیحی را جایگزین او می کنند و …

بازیگران نمایش «چارتکه» نویسنده: سید مرتضی هاشمی گلپایگانی، کارگردان: مسعود اسماعیلی، مدیر تولید: محمد مدرس، گریم: هادی فخری، بازیگران: حسین فیاض بخش، علی حاجی شمس، علی فرخی، محمدمهدی سعیدیان، مهدی عارف هستند. نظری، محسن تقی زاده.

دیدگاهتان را بنویسید