اطلاعات تکمیلی از نحوه بازی کلش Twon Hall14

شناخت اکسیرها در لول Twon hall 14

فقط در town hall 14 است که شما یک اکسیر تاریک دریافت می کنید که به شما امکان می دهد تا نیروهای تاریک اکسیر را آموزش دهید و ارتقا دهید. APK Clash of Clans MOD ما را دانلود کنید تا قفل تمام نیروها مانند Elixir Troops، Temporary Troops، Dark Elixir Troops و Builder Base را باز کنید. برای ساختن روستای ما باید به روستاییان یا سربازان پول پرداخت کنید. از طلا برای ساخت ساختمان های دفاعی و ارتقای خود تاون هال استفاده می شود. به منظور جمع آوری و ذخیره طلا و اکسیر، بازیکن باید سازه هایی مانند معادن و انبارهای طلا بسازد. به پیروزی خود ایمان داشته باشید و مردان خود را جمع کنید و بر هر شری که در راه صلح قرار دارد غلبه کنید. با این حال، تنها راه برای به دست آوردن امتیاز اضافی در درگیری های قبیله، کشتن سایر بازیکنان است. علاوه بر این، می توانید بازی برنامه CoC Games را نیز دانلود کنید که به شما امکان می دهد امتیازها و غنائم زیادی را به دست آورید.

یا می‌توانید با سطح Warden مورد نیاز، یا مجهز به طلا، اکسیر و اکسیر تیره، خود را درمان کنید. منابع اولیه ای که در ویژگی مبارزه به دست می آیند طلا، اکسیر و اکسیر تیره هستند. این بازی دارای ویژگی های مبارزه منحصر به فردی است که به موجب آن یک قبیله را قادر می سازد تا حداکثر منابعی مانند طلا، اکسیر و اکسیر تاریک را جمع آوری کند. می توانید از آنها برای خرید هر منبعی که نیاز دارید استفاده کنید: طلا، اکسیر و اکسیر تیره. بازی کلش آف کلنز آسان است، اما مهمتر از همه اگر تازه کار هستید و نمی دانید چگونه آنها را نصب کنید، ممکن است مشکل ساز شود. یا، البته، همانطور که مطمئناً می دانید، می توانید آنها را با خرید با پول واقعی نیز دریافت کنید. برخی از ویژگی های عالی این برنامه را اکنون از زیر بررسی کنید که می توانید پس از نصب این بازی در دستگاه خود از آنها لذت ببرید.

می توان گفت اگر فردی نام Twon Hall 14 را نیاورد، می تواند با این نام کوچک کار کند.

این به شما امکان می دهد بدون وقفه از بازی لذت ببرید. در مورد ویژگی ها و گزینه ها با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد. با نام آن شما باید حدس بزنید که چیست. می توان گفت اگر فردی نام کامل را نیاورد، می تواند با این نام کوچک کار کند. اما با Twon Hall 14 می توانید از بیلدر بیس لذت ببرید. حملات چند نفره نیز در بیلدر بیس در این مد پشتیبانی می شود.

این بازی از یک سیستم مبارزاتی و چند نفره آشنا استفاده می کند، که دومی به شما امکان می دهد به قبیله ها بپیوندید یا به شهر بازیکن تصادفی حمله کنید. سایر بازیکنان ممکن است به قبیله شما بپیوندند تا از قبیله شما سبقت بگیرند یا به قبیله شما بپیوندند. در بهترین حالت، آنها به سادگی تعدادی نیرو درخواست می کنند و پس از دریافت آن قبیله را ترک می کنند اگر قصد buy clash of clans account را دارید، حساب کاربری خود را انجام دهید و مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید. Clash Of Clans Mod Apk ویژگی های فوق العاده ای را ارائه می دهد که در بالا در بخش ویژگی ها به آنها اشاره کردم.

همانطور که عنوان نشان می دهد، بازیکنان می توانند برای ایجاد قبیله های ذکر شده، برای حداکثر پنجاه نفر که می توانند با هم در جنگ های قبیله ای شرکت کنند، به هم بپیوندند. یا می توانید یک جدید ایجاد کنید و دوستان خود را دعوت کنید تا به قبیله شما بپیوندند. فعالیت های جالب دیگری نیز وجود دارد که می توانید با قبیله خود انجام دهید مانند بازی های قبیله ای. شما می توانید از نیروها برای حمله به دهکده های دیگر یا محافظت از ساختمان هایی مانند Clan Castle و Guard Post استفاده کنید. نگران نباشید، هیچ چیز برای همیشه نابود نمی شود، اگرچه دشمنان می توانند مقداری از طلا و اکسیر شما را بربایند. بازیکنان کلش آف کلنز از زمان اضافه شدن Gold Pass و فصل جوایز آن، نزدیک به 3.9 میلیون دلار در روز برای این عنوان خرج کرده‌اند که در مجموع حدود 27 میلیون دلار در سراسر جهان در اپ استور و گوگل پلی در یک هفته می‌شود.

این را می توان با استفاده از ترکیب های مختلف جادوها clash، نیروهای مختلف و قهرمانان افسانه ای انجام داد.

کلش آف کلنز یک اکانت واحد ندارد، تعداد زیادی اکانت برای خرید بازی در دسترس است. و در آپدیت مارس سرورهای کلش آف دیوتی، Clan Games به صورت دائمی در این سرور گنجانده شده است. ارتش تهاجمی مورد علاقه خود را از میان ترکیب های بی شماری از نیروها، جادوها، قهرمانان و تقویت های قبیله کشف کنید. این را می توان با استفاده از ترکیب های مختلف جادوها، نیروهای مختلف و قهرمانان افسانه ای انجام داد.

در مراحل اولیه بازی باید پایگاهی بسازید که بتوانید در آن افراد را راهنمایی کنید و در آنجا بتوانید برنامه ریزی های مفیدی برای درک حرکات دشمن انجام دهید. در گروه های کلنز یک کلش، هدف این است که سینه جنگی خود را بسازید و واحدهای نظامی برای حمله به دشمن خود و کنترل نقاط استراتژیک روی نقشه تولید کنید. هر بازیکن مجاز است دو بار در هر جنگ حمله کند و طایفه ای که بیشترین ستاره را در پایان روز جنگ داشته باشد پیروز اعلام می شود. مهارت در بازی کلش اف کلنز Town hall 14 مهارت های خود را در لیگ های رقابتی جنگ قبیله ای آزمایش کنید و ثابت کنید که بهترین هستید. مرحله ساخت همه چیز در مورد راه اندازی دهکده خود به بهترین شکل ممکن است. برای این کار، شما باید به اندازه کافی طلا، جواهرات، اکسیر، و غیره داشته باشید. قسمت دوم بازی در مورد حمله به حریف است، یعنی مثل اینکه شما دهکده خود را دارید، به همین ترتیب بسیاری از افرادی که این بازی COC را انجام می دهند نیز دارند خود را دارند. دهکده خود را دارید و باید با آنها جنگ ایجاد کنید. همیشه با عواملی که در بازی مناسب شماست، بخشی از بازی باشید. Clash Of Clans Mod Apk: Clash Of Clans که با نام COC نیز شناخته می شود یک بازی محبوب آنلاین اندروید است.

چند  راه مطمئن Clash Of Clans، کسب و کار شما را به زمین نخواهد انداخت

کلش آف کلنز یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در گوشی‌های هوشمند اندروید و آی او اس است. من قصد دارم به شما بگویم که چگونه به سرورهای Android و iOS به طور جداگانه بپیوندید. این بازی در تاریخ 2 آگوست و 7 اکتبر برای برنامه های iOS منتشر شده است. بازی بر روی نقشه سه بعدی و در نمای بالا به پایین انجام می شود. بنابراین techindroid ابزار هک کاری کلش اف کلنز اوت 2022 را ارائه می دهد، امیدوارم به شما کمک کند. توسعه کلش اف کلنز شش ماه طول کشید و این بازی در 6 آگوست 2015 منتشر شد. در عرض سه ماه به سودآورترین برنامه در ایالات متحده تبدیل شد. مکانی که می توانید دارایی های رایگان کلش اف کلنز را کشف کنید کلش آف کلنز twon hall 14 جواهرات نامحدود، طلا و اکسیر را به‌صورت رایگان تقلب می‌کند، بدون نظرسنجی: ابزار جدید تولید کننده Gems رایگان 2022 منتشر شد. • هر ماه با به پایان رساندن چالش های فصلی با Gold Pass، یک Hero Skin جدید به دست آورید! گزینه هایی برای کسانی که علاقه مند به بازی برای پول هستند، وجود دارد، مانند عجله طلا، که در آن با پیشرفت بازی، پول بیشتری جمع آوری می کنید.

یعنی تعداد بازیکنان کلش اف کلنز که همزمان بازی می کنند. این برنامه توسط سوپرسل در گوگل پلی استور با 4.6 میانگین امتیاز کاربران و همچنین تعداد دانلود زیاد ارائه شده است. این فایلی است که از فروشگاه Google Play دانلود می شود، اما می توانید به راحتی به افراد دسترسی داشته باشید. شما می توانید پس از برنده شدن در یک درگیری، در یک نبرد اضافی با بازیکن دیگری مبارزه کنید. بستگی به بازیکن دارد که واقعاً در بازی به چه چیزی نیاز دارد؟ بله، مردم می توانند از بیش از یک بازی در یک زمان لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید