تجلیل از تام کروز برای نجات سینما/ تهیه کنندگان جایزه دادند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تام کروز پس از چندین دهه حضور در سینما، علاوه بر اینکه بازیگری همیشه ستاره بوده، نشان داده است که استعداد خاصی در تولید فیلمبرداری نیز دارد. به همین دلیل از طرف انجمن تهیه کنندگان آمریکا تجلیل می شود.

با توجه جدیدترین فیلم پرفروش کشتی تفریحی به معنای “بالا” است تپانچه: ناسازگاراین بازیگر که در سال 2022 با فیلمش تقریبا سینماهای آمریکا را با جایزه دستاورد نجات داد دیوید او. سلزنیک 2023 مورد تجلیل انجمن تولیدکنندگان آمریکا قرار گرفته است.

او این جایزه را در سی و چهارمین مراسم جوایز انجمن تولیدکنندگان آمریکا (PGA) در ۲۴ فوریه دریافت کرد. 2023 برگزار می شود

این جایزه به نام دیوید نامگذاری شده است O. Selznik استیون اسپیلبرگ، باربارا، که بر تولید بر باد رفته نظارت داشت کلم بروکلی برایان تهیه کننده سریال «جیمز باند». چاق کننده از بنیانگذارانتصور کنید سرگرمیو کوین شکل در میان دریافت کنندگان قبلی آن ذکر شده است.

دونالد لی کتانی و استفانی الین روسای انجمن تهیه‌کنندگان با ادای احترام به کروز، گفتند که او با شروع «ماموریت غیرممکن» نشان داده است که استعدادی در تولید دارد که با استعداد خارق‌العاده‌اش به عنوان بازیگر برابری کند. اضافه شده: کروز همان توجه دقیقی را به جزئیات به تولید می دهد که در تمام تلاش های حرفه ای خود به کار می برد. تعهد آنها به داستان سرایی جسورانه، سینمایی و سرگرم کننده، تجربه سینمای جهان را ارتقا داده و برخی از محبوب ترین فیلم های تمام دوران را خلق کرده است.

فیلم ها کشتی تفریحی بیش از 11 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی و فیلم های «ماموریت غیرممکن» و «جک» به دست آورده اند. محققو همچنین فیلم هایی مانند “آسمان وانیلی”، “آخرین سامورایی” و “الیزابت”. شهرخاطره انگیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید