اقدام بی سابقه سازمان برنامه در دستکاری بودجه/هزینه های اصلاح شده – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز


حسن محمدیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از عملکرد سازمان برنامه و بودجه در تخصیص بودجه سال 1401 اظهار داشت: شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه منابع را مشخص کرد و انجام داد اما هزینه های آن انجام شده است. تغییر کرد

وی با تاکید بر اینکه تغییر خودسرانه ردیف های بودجه توسط سازمان برنامه و بودجه به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: اکثر پروژه های مناطق کم برخوردار که نیاز به تزریق اعتبار داشتند کنار گذاشته شده است.

نماینده مردم دولش در شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و تعادل را در توزیع تسهیلات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی تاکید کرد: شورای اسلامی باید قبل از تنظیم برنامه و بودجه اقتدار خود را نشان دهد.

محمدیاری ادامه داد: منابع بودجه محقق شده اما سازمان برنامه و بودجه هزینه های آن را تغییر داده است که در 43 سال گذشته هرگز این اتفاق نیفتاده است.

نماینده روستای دوالش در شورای اسلامی تصریح کرد: در بودجه مشخص شده است که برای موضوع خاصی اعتبارات اختصاص می یابد اما سازمان برنامه و بودجه تغییراتی در آن ایجاد کرده که قابل قبول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید