توسعه برنامه ها/ ظرفیت های فرهنگی برای «گردشگری هنری» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید فرهنگسرای نیاوران عصر چهارشنبه سوم آذرماه با حضور چند وزارتخانه برگزار شد. از مدیران گرایش

در این مراسم معاون موقت امور هنری با اهدای لوح از خدمات آبادرضا اسلامی، مدیر سابق فرهنگسرای نیاوران، حکم ابوالفضل به همراه مدیر جدید این فرهنگسرا صادر شد.

محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری نیز با تقدیر از خدمات آبادرضا اسلامی و همکاران در فرهنگسرای نیاوران گفت: فرهنگسرای نیاوران نقش ویژه ای در فرهنگ و هنر دارد و ظرفیت زیادی برای فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری دارد. ابوالفضل در عرصه فرهنگ و هنر تجربه هنری و مدیریتی دارد و امیدواریم با برنامه ریزی و تعامل با هنرمندان، این فعالیت ها گسترش یابد و به حلقه ارتباط بین المللی در عرصه فرهنگ و هنر تبدیل شود.

آبادرضا اسلامی همچنین گفت: تفکر و اصول هنری زیربنای فعالیت در فرهنگسرای نیاوران است و همراه با مطالعاتی که درباره فرهنگسرا و نقش آن انجام شده، برنامه هایی برای فرهنگسرا با همکاری کارشناسان طراحی و اجرا شده است. و با تجربه . همکاران.” عملیات سخت بود. فرهنگسرای نیاوران قابلیت های زیادی دارد و چشم انداز آن این بود که یک مرکز گردشگری هنری باشد.

توسعه برنامه ها / ظرفیت های فرهنگی برای «گردشگری هنری»

ابوالفضل به همراه مدیر جدید فرهنگسرای نیاوران با اینکه از فعالیت های انجام شده در فرهنگسرای نیاوران قدردانی کرد، گفت: تلاش می کنیم با تعامل، فعالیت ها و برنامه های فرهنگسرای نیاوران را که دارای قابلیت های قابل توجهی است توسعه دهیم. هنرمندان و موسسات مختلف و همکاری فرهنگسرا».

این مراسم با حضور محمود شالویی معاون امور هنری، علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش حوزه هنری، اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا برگزار شد. سوقندی مدیرکل دفتر حقوقی امور استان ها و مجلس سازمان سینمایی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید