نعیمی سرپرست دانشگاه آزاد نجف آباد شد



ایسنا/ اصفهان فرید نعیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد شد.

علاءالدین بروجردی – معاون بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی امروز (پنجشنبه 4 آذرماه) در مراسم تجلیل و معرفی روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گفت: خوشحالم. که این هفته بسیج در شهر و زادگاه شهید حججی با شما هستم. بی شک رشادت شهدایی چون محسن حججی در یاد و خاطره همگان خواهد ماند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های دانشگاهی غیردولتی در جهان و کشور شناخته شده و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

معاون بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز مسیر جدیدی پیش روی همه ماست و مسئولیت همه روز به روز سخت تر می شود.

بروجردی به تشریح جزئیات بازدید از واحدهای اصفهان و نجف آباد پرداخت و تاکید کرد: بود برای اولین بار بود که از دو واحد معتبر دانشگاهی بازدید کردم. وجود این دانشگاه باعث افتخار مردم است و این یکی از برکات جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی کشور پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اگرچه تحریم ها و فشارهای سیاسی وجود نداشت، اما شاهد چنین افزایشی نبودیم، اما اکنون از نظر علمی جایگاه بالایی داریم. چشم انداز.

بروجردی ادامه داد: در تاریخ تمدن اسلامی مردم کشورهای مختلف به دلیل تفکر استعماری جیره دانشگاه های اسلامی را خورده و ورق زده اند. اما این بیداری باید دوباره اتفاق بیفتد. امری که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز هست و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پر رنگ است.

در ادامه مطلبامیررضا نقش – رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد وی به بیان تاریخچه و توانمندی های واحد نجف آباد پرداخت و گفت: برگزاری این مراسم در هفته بسیج را نشانه خوبی می دانم. اگر امروز اقتدار و امنیت داریم، اگر نام این کشور در دنیا با عظمت و عظمت برده می شود به خاطر رشادت و برکت خون شهداست. کارکنان، معلمان و مدیران با هم دست دادند و این اتفاق افتاد.

وی افزود: اگر در دوران تصدی اینجانب توفیق حاصل شد بی شک مرهون همکاری و همدلی تمامی همکارانم در این واحد دانشگاهی بوده است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد خاطرنشان کرد: واحد نجف آباد گل سرسبد همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدوارم بتواند همچنان در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشد.

وی در ادامه به تشریح عملکرد دوران ریاست خود در واحد نجف آباد پرداخت و گفت: یکی از پروژه هایی که با جدیت دنبال می کنیم، پروژه اتصال دانشگاه به خط ریلی شهری اصفهان – نجف آباد بوده است. این پروژه سهم بسزایی در ایجاد امنیت حداکثری دانشجویان در مسیر رفت و آمد به دانشگاه دارد.

سپس فرید نعیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد وی گفت: از همه مدیرانی که در سال های اخیر توانسته اند دانشگاهی به این بزرگی در واحد نجف آباد بسازند و زیرساخت های مناسب را فراهم کنند، قدردانی می کنم.

وی گفت: معتقدیم دانشجو به عنوان یک نیروی متخصص آینده کشور را رقم خواهد زد. ارائه آموزش همراه با تخصص به دانشجویان یکی از ماموریت های ماست که امیدواریم با وجود اساتید و اساتیدی که در این واحد دانشگاهی وجود دارد در این زمینه محقق شود.

نعیمی سپس به تشریح اهداف خود پرداخت و تاکید کرد: استفاده از خرد جمعی در مدیریت دانشگاه، احترام و کرامت متقابل کارکنان، دانشجویان و معلمان، رعایت مقررات و انضباط، ایجاد آرامش و حفظ حریم خصوصی، توجه به رفاه همکاران. . پرهیز از هرگونه حاشیه‌سازی و تلاش برای ایجاد وحدت، انگیزه و تلاش برای افزایش بهره‌وری، ایجاد شفافیت در تمامی عرصه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌گیری، استفاده از همه ظرفیت‌های فردی انسانی و تحول، تصور و حل مشکلات از مهمترین موارد است. برنامه های آینده دانشگاه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فرید نعیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد شد. پیش از این این سمت در اختیار امیررضا بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید