پذیرش در رشته های پزشکی اروپا با کالج گلوبال


اما رویای پزشکی ایران همیشه با سدی به نام کنکور مواجه است که تقریباً می توان گفت پذیرش را برای داوطلبان بسیار سخت و حتی غیرممکن کرده است. نکته ای که شما را به فکر کنکور و قبولی در رشته های پزشکی می اندازد این است که تنها دو درصد افراد شانس قبولی و نشستن بر کرسی دانشگاه های علوم پزشکی را دارند و این خود می تواند بسیاری را در تحصیل ناامید کند. این مناطق در ایران .

بنابراین تعداد افرادی که برای تحصیل در رشته پزشکی مهاجرت می کنند بسیار افزایش یافته است و امروزه شاهد آن هستیم که کشورهای عالی در زمینه پزشکی میزبان ایرانیان زیادی هستند. اما این مسیر مانند هر مسیر آموزشی و شغلی دیگری دارای فراز و نشیب هایی است که اگر با کمک متخصصان و متخصصان این حوزه انجام شود میزان ریسک و اتلاف هزینه و زمان به صفر می رسد. هدف از این مقاله معرفی کالج گلوبال، اولین و تنها کالج معتبر بین المللی و رسمی در ایران است که می تواند رویای پزشک شدن شما را محقق کند.

کالج گلوکال

لوکال کالجاین اولین و تنها کالج معتبر بین المللی و دارای مجوز رسمی در ایران است که در سال 1397 شروع به کار کرد و تاکنون راه را برای بسیاری از علاقه مندان به پزشکی برای ورود به بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا هموار کرده است. این کالج اعضای نظام پزشکی، اساتید برجسته و همچنین متخصصان در زمینه اماکن پزشکی را گرد هم می آورد تا دانشجویان امروزی را به پزشکان آینده تبدیل کند.

کالج گلوبال دوره های مقدماتی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی را ارائه می دهد که برای دانشگاه های معتبر اروپایی می باشد که همگی مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشند. تمامی این دوره ها بر اساس استانداردها و تاییدیه های دانشگاه های اروپایی می باشد و موضوعاتی که در این دوره ها تدریس می شود دانشجویان را برای شرکت در آزمون های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی آماده می کند.

خدمات کالج جهانی برای مهاجرت پزشکی در اروپا

کالج گلوکال

گلوبال کالج در اوایل کار خود با هدف توانمندسازی دانشجویان بومی برای پذیرش و تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه های معتبر اروپایی بود. کالج گلوبال با گذراندن دوره های پیش نیاز پزشکی بر اساس برنامه درسی اروپایی، آموزش زبان انگلیسی و ارائه مشاوره تخصصی تحصیلی، راه را برای پذیرش دانشجویان ایرانی در رشته پزشکی هموار می کند. راهنمای تحصیل مهاجرت در اروپا، انتخاب دامنه و دانشگاه عمل می کند. شرکت در دوره ها و دوره های کالج گلوبال تضمین کننده پذیرش در دانشگاه های پزشکی اروپا خواهد بود.

خدمات و دوره های کالج گلوبال به چند بخش تقسیم می شود که در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی آن ها بپردازیم.

کلاس های پذیرش

آزمون IMAT یک آزمون ورودی برای تحصیل پزشکی در دانشگاه های ایتالیا است که هر ساله در ایتالیا و در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود. این آزمون به زبان انگلیسی برگزار می شود و برای آن دسته از متقاضیان پزشکی است که قصد دارند به عنوان دانشجوی بین المللی در یکی از دانشگاه های معتبر ایتالیا تحصیل کنند.

آزمون IMAT Global College برای بسیاری از گروه ها از جمله دانش آموزان دبیرستانی، دارندگان مدرک تجربی و ریاضی و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی که علاقه مند به تحصیل پزشکی در ایتالیا هستند مناسب است. در این دوره دانش دانش آموزان در قسمت های مختلف این آزمون افزایش می یابد که عبارتند از:

  • استدلال عقلی و دانش عمومی
  • زیست شناسی
  • علم شیمی
  • ریاضیات و فیزیک

مدت این دوره یک ساله بوده و هنرجو طبق برنامه منحصر به فرد و ویژه خود آموزش می بیند. از این رو گلوبال کالج برای هر دانش آموز برنامه درسی ویژه ای طراحی می کند و با توجه به نیاز او را برای رسیدن به هدف راهنمایی می کند.

دوره MFP

کالج گلوکال

دوره دیگری که در کالج گلوبال ارائه می شود دوره های پیش نیاز یا پیش پزشکی است. بسیاری از دانشگاه های اروپایی آزمون نمی دهند، اما شرط پذیرش، سطح دانشی است که در برخی از رشته ها پذیرفته اند. دوره MFP یک دوره آمادگی برای آزمون ورودی رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی در دانشگاه های اروپا و انگلستان است که آن را برای دانشجو می سازد که او را به سطح مورد قبول دانشگاه های معتبر اروپایی می رساند.

در طول MFP کالج جهانی، سه دوره اجباری آموزش داده می شود تا شما را برای رفتن به دانشگاه و شرکت در آزمون ورودی پزشکی در دانشگاه اروپا آماده کند. این واحدها شامل موارد زیر است:

  • زیست شناسی
  • علم شیمی
  • فیزیک

این دوره ها همه تحت سیستم نظارت خلاق ECCS هستند کالج های جهانی تدریس می شوند که با کمک آنها فرآیند آموزش و یادگیری دانشجویان همراه با برنامه ریزی، آموزش گروهی، نظارت فردی و ارزیابی استاندارد انجام می شود. دوره پیش نیاز کالج جهانی یا دوره Premedical همچنین آموزش تئوری و فعالیت های آزمایشگاهی را برای دانشجویان ارائه می دهد که هدف نهایی آنها توسعه مهارت های تحقیق، تحلیل و حل مسئله است.

دوره های آیلتس

یکی از مولفه های اصلی حضور در دانشگاه های بین المللی داشتن سطح زبان لازم است. از این رو گلوبال کالج با همین سیستم مانیتورینگ خلاقانه ECCS دوره های آیلتس را نیز برگزار می کند که در آن سطح دانش زبان آموزان انگلیسی به سطح مطلوب می رسد. رویکرد اصلی کالج جهانی در دوره های آیلتس ارتقای سطح زبان عمومی متقاضیان برای تقویت مهارت های چهارگانه صحبت کردن / خواندن / نوشتن و گوش دادن.

دوره آیلتس گلوبال کالج در 8 ترم برگزار می شود که مدت هر ترم یک ماه و نیم و در 90 جلسه می باشد. دوره های مختلف آیلتس در کالج جهانی به بخش های زیر تقسیم می شود:

  • دوره A2 (نمره آیلتس 4 – 3)
  • دوره B1 (نمره آیلتس 5-4)
  • دوره B2 (نمره آیلتس 6-5)
  • دوره C1 (نمره آیلتس 7-6)

در طول دوره های آیلتس در کالج گلوبال، مانند سایر دوره ها، دانش آموز دارای برنامه های تخصصی است که منحصر به فرد و برای او برنامه ریزی شده است، دائماً توسط معلمان ارزیابی می شود، مصاحبه های حضوری انجام می دهد و همچنین تمرینات و تمرینات فردی را انجام می دهد. ، به منابع بی پایان آنلاین و آفلاین دسترسی دارد.

نتیجه گیری نهایی

اروپا به یکی از مقاصد محبوب ایرانیان برای تحصیل پزشکی تبدیل شده است و از دلایل این محبوبیت می توان به دوره های کاربردی و مفید، آموزش استاندارد، رشته های مختلف دانشگاهی، منابع آموزش عالی، استفاده از فناوری ها و فناوری های جدید در آموزش، کاهش هزینه ها اشاره کرد. از ایالات متحده کانادا همچنین دارای یک بازار کار مطمئن و بیشتر است، که همه اینها ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و والدین آنها را به سرمایه گذاری در کالج سوق داده است.

گلوبال کالج همراه با متقاضیان پزشکی است که می تواند راه را برای ورود آنها به دانشگاه های پزشکی اروپا هموار کند و آنها را یک قدم به پذیرش در دانشگاه ها و شرکت در امتحانات نزدیک تر کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل پزشکی و داروسازی در اروپا به وب سایت کالج گلوبال به آدرس مراجعه کنید www.glocalcollege.com دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید