منابع اعتباری خط راه آهن بوشهر پرداخت می شود



ایسنا/ بوشر معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبار برای تصویب سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر خبر داد و گفت: بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار برای خط ریلی بوشهر – شیراز پیش بینی و پرداخت شده است.

سید صولت مرتضوی شامگاه سه شنبه 29 شهریور در جلسه بررسی روند اجرایی سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر، با بیان اینکه کارهای مهم و بزرگی در استان بوشهر انجام شده است، اظهار داشت: در این سفر به استان بوشهر می پردازیم. بوشهر روند اجرای پروژه ها مطلوب است و اجرای کامل این پروژه ها چهره استان بوشهر را تغییر می دهد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات منابع عمومی در سال 1400 بیش از 120 درصد پرداخت شده است، تصریح کرد: 70 درصد از این اعتبارات در سال جاری و 30 درصد دیگر نیز در نیمه دوم امسال تخصیص می یابد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به نظارت بر تخصیص اعتبارات از محل منابع تعیین شده در مصوبات گفت: مسئولان اجرایی باید بر تخصیص اعتبارات نظارت داشته باشند و از هر فرصتی استفاده کنند.

مرتضوی درباره بهره برداری از اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور از محل منابع عمومی اظهار کرد: در بازدید از سد دالکی و محور مواصلاتی فارس به دالکی در استان بوشهر، منابع اعتباری وی اصلاح شد و از این نظر سال 1880 رسید. برای تکمیل این 2 پروژه یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی از تامین منابع اعتباری خط ریلی بوشهر به شیراز خبر داد و بیان کرد: در این راستا پیش بینی می شود بیش از 40 میلیارد تومان منابع اعتباری پرداخت شود.

رئیس نهاد رئیس جمهور به کمک بلاعوض سرمایه گذاری منطقه آزاد بوشهر اشاره کرد و بیان کرد: علاوه بر کمک بلاعوض سرمایه گذاری منطقه آزاد بوشهر، منابع اعتباری صنعت دریایی استان از بوشهر به عنوان مصوبات سفر استانی رئیس جمهور تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید