تسلا باعث این بار توسط رنو شد. بعد از فورد نوبت به ویدیوی فرانسوی +


زمانی که تسلا محصول جدیدی را معرفی می کند، معمولا زمان زیادی طول می کشد تا آن را به بازار عرضه کند. در واقع این شرکت عادت دارد بدون فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تولید انبوه خودروی جدید را معرفی کند. این امر باعث می شود که مشتریان انتظار طولانی برای تحویل سفارشات خود را تجربه کنند. اکنون رنو این موضوع بهانه ای برای تمسخر تسلا در ویدئوی تبلیغاتی آنها شده است!

تم ویدیویی تبلیغاتی رنو، کامیون یدک کش ناهموار تسلا اسمش نیمه است. در این ویدیوی زبان در گونه، یک کارگر پوستر تسلا Semi را بر روی دیوار نصب می کند. در همان زمان، عنوانی ظاهر می شود که می گوید: “کسانی هستند که ادعاهای بزرگ می کنند”.

در مرحله بعد، کارگر نصب علامت تسلا، نصب a کامیون برقی رنو و این بار عبارت «و هستند کسانی که کیلومتر می سازند» روی صفحه نوشته خواهد شد!

رنو در توضیح ویدیوی ساختگی تسلا می‌افزاید که کامیون‌های برقی این شرکت تاکنون رکورد کلی را به خود اختصاص داده‌اند. 2 میلیون کیلومتر سفر ثبت شده است. می دانید که این خودروساز فرانسوی در خطوط تولید خود کامیون های برقی E-Tech Master، E-Tech D و E-Tech D Wide را دارد. ظرفیت بار این کامیون ها بین 3.1 تا 26 تن متغیر است. برخلاف تسلا Semi، این کامیون ها بیشتر برای حمل و نقل محموله های کوتاه مناسب هستند و در کارخانه مخصوص خودروهای الکتریکی واقع در Blainville-sur-Orne تولید می شوند.

ماسک قول داده تسلا نیمه را در آینده نزدیک تحویل دهد

بد نیست اشاره کنیم که طبق آخرین وعده های ایلان ماسک، تسلا سمی به زودی وارد فاز تولید انبوه خواهد شد. این کارآفرین جنجالی این شرکت را در 7 اکتبر اعلام کرد پپسی او اولین خریدار است که وارد می شود 1 دسامبر سفارشات تسلا Semi را می پذیرد. نکته نگران کننده این است که تنها 5 روز پس از این وعده، شکست نمونه اولیه Semi در حاشیه یک آزادراه بسیار خبرساز شد و تصاویر آن کل اینترنت را در بر گرفت!

در مورد علت خرابی نمونه اولیه اطلاعاتی در دست نیست، اما واقعیت این است که این اتفاق جدید و برای مدل ها نیست. نمونه اولیه زیاد اتفاق می افتد. با توجه به شرایط موجود، به نظر می رسد اظهارات آقای. ماسک دوباره محقق نخواهد شد یا حداقل باید با شک و تردید به او نگریست.

قاتل پر سر و صدا Tesla Semi قابل ذکر است نوامبر 2017 معرفی شد و قرار بود در سال 2019 به فروش برسد اما با تاخیرهای مکرر هنوز خبری از این تراکتور برقی در خیابان ها و جاده ها نیست. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که آیا پپسی سفارشات خود را در اول دسامبر تحویل می دهد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید