پرسپولیس آماده مبارزه برای استقلال بود.


پرسپولیس آماده مبارزه برای استقلال بود.

بازیکن پرسپولیس گفت: حضور تماشاگران باعث شد انرژی خاصی به تیم گل محمدی تزریق شود و تا حدودی در دیدار با صنعت نفت که از ابتدای فصل منتظرش بودیم، پرسپولیس را ببینیم.

پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر با برتری یک بر صفر خانگی مقابل صنعت نفت آبادان و کسب 11 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد. محمدرضا مهدوی مدافع سابق پرسپولیس درباره دیدار تیم های پرسپولیس و شاگردان علیرضا منصوریان اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی پرسپولیس و صنعت نفت را چگونه ارزیابی کردید؟

باید به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم که بعد از دو سال دوباره به ورزشگاه رفتند و تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کردند. چه خوب که این بازی مصادف شد با فوتبالی که از اول فصل منتظرش بودیم تا آن را از پرسپولیس ببینیم.

به نظر شما پرسپولیس خوب بازی کرد؟

تیم صنعت نفت در نیمه اول بازی با یک فشار سنگین در میانه میدان سعی در تخریب روند هجومی پرسپولیس داشت و در این زمینه بسیار موفق عمل کرد اما در نیمه دوم پرسپولیس به همان پرسپولیسی تبدیل شد که آخرین بار دیده بودم فصل. من این طراوت را در هفته های اخیر در او ندیده ام. فکر می کنم هواداران پرسپولیس آنقدر دوست داشتند که این دیدار را در خانه تماشا کنند.

شوت مهدی عبدی مهار شد.

آره. مشخص بود که توپ از روی خط رفت و متاسفانه کمک داور در این صحنه باید به هافبک کمک می کرد تا متوجه شود توپ از تیرک دروازه عبور کرده است اما باز هم از اینکه فوتبال ما کمک داور ویدیویی نداشت پشیمان شدم. جای قدردانی هم هست که پرسپولیس توانست بازی را برد. در غیر این صورت قطعا تیم داوری هرگز همدیگر را نمی بخشید.

به منصوریان چه امتیازی دادید؟

به نظر من صنعت نفت تیمی است که در ادامه رقابت ها می تواند جایگاه بهتری نسبت به رده پانزدهم جدول داشته باشد. منصوریان در هفته های ابتدایی لیگ در کنار تیمش نبود و صنعت امتیازات زیادی را از دست داد. اما با فوتبالی که این تیم مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت قطعا آبادانی ها امیدوار بودند در آینده نتایج بهتری بگیرند.

اشتباه حامد لک چه شد؟

با این حال در طول یک فصل چنین اتفاقاتی گاهی برای دروازه بان یا هر یک از بازیکنان رخ می دهد. قطعا حامد در آن صحنه نمی خواست دروازه پرسپولیس را به خطر بیندازد اما با این حال تمام تلاشش را کرد و ضربه محکمی به تیر دروازه زد اما شانس آورد که توپ مستقیما به تیر دروازه رفت.

آینده پرسپولیس را چطور می بینید؟

فکر می کنم این پیروزی شروع خوبی برای دربی بود. با این حال دو هفته بعد پرسپولیس باید در دربی حضور داشته باشد و این پیروزی و این بازی خوب می تواند شروع امیدوارکننده ای برای کادر فنی پرسپولیس و البته هوادارانش باشد. پرسپولیس تنها دو امتیاز از صدر فاصله دارد و مطمئنا می تواند بازگشت او به بازی با تیم های بزرگتر از او را جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید