مردان از رابطه جنسی چه می خواهند؟


چه چیزی مرد را در رختخواب بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد؟ با کمال تعجب (یا شاید نه، مردان به تنبل بودن شهرت دارند)، اکثر مردان اعتراف کرده اند که علاقه ای به رفتارهای بسیار احساسی یا آکروباتیک ندارند. در واقع، مردان به ما گفتند که آنها موجودات ساده ای هستند که اساساً فقط شریک زندگی خود را در کنار خود می خواهند. اما اگر می‌خواهید چیز فوق‌العاده‌ای به آن‌ها ارائه دهید، کاملاً آن را دوست دارند.


1. این کار را با چراغ روشن انجام دهید

ممکن است نگران باشید که شوهرتان بعد از شیردهی، زخم های سزارین جذب سینه های شما نشود یا گاهی اوقات دیگر جذب شما نمی شود زیرا کمی متفاوت به نظر می رسید – بله، بسیار متفاوت از روز عروسی تان. . اما آنها به ندرت متوجه تخلفاتی می شوند که شما خودتان احساس می کنید. شما فقط زمانی متوجه آنها می شوید که در آنها گیر کرده اید و به دنبال راهی برای پوشاندن آنها هستید. برنادو مندز کارشناس روابط می گوید: «درست است، مردان بسیار رنگارنگ هستند. اما در واقع این است که بتوانید برانگیختگی خود را بدون لباس ببینید. “آنها به ما تایید می کنند که چقدر می توانیم شما را در رختخواب خوشحال کنیم، و این چیزی است که ما روی آن تمرکز می کنیم، نه اینکه چقدر تغییر کرده اید.” پس بگذار تو را ببیند. تمام بدنت

2. شما را لمس کند

برخی از زنان و مردان ممکن است این را کمی خجالت آور بدانند، اما صدای ما را بشنوید. مندز می گوید: “این یک محرک بزرگ برای ما است که ببینیم زنی با اعتماد به نفس کامل در حال ارتباط جنسی است.” مثل ایجاد یک شهر فرنگ خصوصی برای شوهرتان است و اینکه بتوانید لذت را در چهره خود ببینید و بهتر بفهمید که چگونه دوست دارید لمس شوید، هم هیجان‌انگیز و هم درس ارزشمندی است.

3. از دهان خود استفاده کنید

ما را بازنده خطاب کنید…اما مربی دوستیابی تاد ولنتاین می گوید: “من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم: ما عاشق سکس دهانی هستیم”، “و زمانی که آن را از دهان خود بیرون بیاورید، ما عاشق سکس دهانی هستیم.” ما آلت تناسلی شما را دوست داریم. – نیازی به التماس یا التماس نیست.» پس ادامه دهید و او را سورپرایز کنید، نه فقط به این دلیل که تولدش است یا اینکه شرط بندی را باخته اید.


4. سر و صدا ایجاد کنید

ما به هیچ وجه به شما پورن جعلی با ناله ستاره ها را پیشنهاد نمی کنیم، اما مردان می خواهند بدانند که چه زمانی دوست دارید شاخ باشید. ولنتاین می‌گوید: «لزوماً به این معنا نیست که باید از فحاشی برای تحریک جنسی استفاده کنید. فرمان‌هایی مانند «سخت‌تر برو» می‌تواند ما را هیجان‌زده کند. وقتی حرکتی را دوست دارید به ما بگویید؛ وقتی «پیت سخت‌تر، خیلی بهتر است» آن را دوست دارم.

بعد از این همه سال، ممکن است از «اوووها» و «آآآآآها» تعجب کنید. پس از همه، شما احتمالا از قبل بهترین راه را می دانید. اما اگر به خود اجازه دهید کمی مانند زمان های گذشته رفتار کنید، ممکن است تعجب کنید که او چگونه به این تغییر واکنش نشان می دهد و هیجان جدیدش چه کاری برای شما انجام می دهد.

5. روی نقاط حساس آنها تمرکز کنید

ولنتاین می گوید که نوک آلت تناسلی او شایسته توجه ویژه است. مراقب باشید، اما بدانید که حرکت دادن زبان در این نقاط، زبان شوهرتان را می بندد.


6. تحریک جنسی را در هر جایی غیر از تخت خود آغاز کنید

دکتر اسکات هولتزمن، نویسنده کتاب رازهای مردان متاهل خوشبخت، می گوید: “مردان در مورد داشتن رابطه جنسی در مکان های مختلف خیال پردازی می کنند.” در حالی که رابطه جنسی معمولی جای خود را دارد، گاهی اوقات آنها می خواهند کاری متفاوت انجام دهند، و این برای شما هم مشکلی ندارد. یک روز برو بیرون و یک فرش از پوست خرس از ایکیا بخر (با خودت ببر) و جلوی شومینه بپوش. یا در حالی که بچه ها خواب هستند، آن را به راحتی روی پاهای خود قرار دهید. فقط مطمئن شوید که تلویزیون پشت آن خاموش است.


7. به آرامی عمل کنید

همه ما در این موقعیت بوده ایم: شما کاملا خسته شده اید و سعی می کنید آن را از بین ببرید، یا فقط در این موقعیت گیر کرده اید و می خواهید به طور طبیعی سریعتر پیش برود. اما کاهش سرعت می تواند قدرتمند باشد. ولنتاین می‌گوید: «مردها دوست دارند چیزها را حس کنند و فرصتی برای کاوش داشته باشند. به عنوان مثال، اگر در حال داشتن رابطه جنسی دهانی هستید، آلت تناسلی او را به آرامی داخل و خارج کنید تا بتواند دهان شما را به تنهایی احساس کند. هنگامی که او تحریک آلت تناسلی خود را به پایان رساند، می توانید آلت تناسلی او را تا گلویش فشار دهید، اما یک تکنیک سبک در ابتدا این کار را انجام می دهد.

8. مهارت های بازیگری خود را به رخ بکشید

هولتزمن می گوید: «بسیاری از مردان متاهل نگران خسته شدن از داشتن رابطه جنسی با یک زن هستند، به همین دلیل است که ایفای نقش بسیار مهم است. شوهرتان علاوه بر داشتن شما – همسر افسانه ای اش – می تواند با یک “باریستا” یا “پیشخدمت” از خواب بیدار شود. هولتزمن افزود: وارد شدن به حالت فانتزی به طور خودکار سطح دوپامین را که هورمون تحریک جنسی است افزایش می دهد و احساس دلبستگی را در شما افزایش می دهد. بنابراین حتی بعد از رابطه جنسی با پلیس یا دزدان دریایی، شما احساس نزدیکی خواهید کرد زیرا با هم کار جدیدی انجام می دهید.


9. هرگز پیشبازی را دست کم نگیرید

مطمئناً، مردان به این شهرت دارند که در چند ثانیه شهوت‌انگیز می‌شوند، اما فراموش نکنید که پیش‌بازی‌ها نیز می‌توانند جذاب باشند. چه در حال ارسال یک پیام سکسی باشید تا او را داغ کنید، چه به آرامی در حین رقصیدن لباس هایتان را درآورید، قبل از شروع سعی کنید او را هیجان زده کنید. چرا وقتی می توانید به چیز جالب تری برسید، برای انجام عملیات اصلی عجله کنید؟


10. اجازه دهید او بر شما مسلط شود

زوج‌ها اغلب در رکود جنسی قرار می‌گیرند: همان ساعت شب، همان مکان، همان موقعیت. هولتزمن می گوید در حالی که ممکن است شوهر شما گامی فعال برای تغییر وضعیت برندارد، مردان خواهان قدرت تغییر الگوها و در دست گرفتن کنترل کامل هستند. یکی از گره های کراوات را باز کنید، اجازه دهید او دست های شما را در کنار هم نگه دارد و از آنجا دستان شما را می گیرد. ما فکر می کنیم پشیمان نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید