هزینه کرایه یک خودروی لوکس در روز در تهران چقدر است؟


اجاره روزانه ماشین لوکس در تهران امروزه به یک تجارت رایج و سودآور تبدیل شده است. مشتریان خودروهای اجاره ای لوکس اغلب افرادی هستند که به آنجا می روند اثربخشی در نگاه اول آنها بر این باورند بسیاری از شرکت‌های جوان و همچنین شرکت‌های بزرگ، برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان و شرکای بالقوه خود، حاضرند برای مجوزهای خودروهای گران قیمت و لوکس هزینه کنند.

به گفته یک شرکت اجاره خودرو در این شهر، متقاضیان خودروهای لوکس اغلب موسسات و شرکت های خصوصی مثل الان با امکانات هستند هتل های گران قیمت و ماشین های لوکس، از میهمانان خود (مخصوصاً مهمانان خارجی) پذیرایی می کنند تا کلاس کاری آنها باقی بماند و مهمانان تحت تأثیر قرار گیرند. اگرچه این راه حل گران است، اما ظاهرا کارآمد و سودمند است. در واقع هزینه ای که برای مجوز خودرو صرف می شود در مقایسه با درآمد حاصل از معاملات آتی به راحتی نادیده گرفته می شود.

اجاره روزانه ماشین لوکس در تهران معمولا امکان پذیر نیست، چون ماشین است3 تا 6 روز اجاره کرد بودن. شرایط و قیمت کرایه ماشین گران قیمت تقریبا مشابه یکدیگر بوده و شامل می شود اجاره روزانه، سپرده، چک یا سفته و همچنین محدودیت ناوبری و نرخ ساعتی اضافه خواهد شد

به هر حال بد نیست نگاهی به میزان اجاره چند خودرو لوکس در تهران داشته باشیم. مثلا متقاضی اجاره بنز GLA باید روزی 15 میلیون تومان هزینه این ماشین را پرداخت کنید. اجاره اتومبیل مازراتی گرن توریسمو روزانه 14 میلیون تومان است. ماشین های دیگر مانند BMW i8 و Maserati Gran Cabrio به ترتیب 10 و 13 میلیون تومان برای یک شب اجاره داده می شوند. اجاره روزانه محبوب ترین خودرو در بین جوانان یعنی بنز اس 500 هم بین 7 تا 9 میلیون تومان دارد است.

ناگفته نماند که پس از پایان قرارداد مبلغی بین 1 تا 2 میلیون تومان از مشتری برای جریمه های احتمالی طعمه این پول حدود دو ماه نزد موجر باقی می ماند و سپس وارد می شود عدم ثبت تخلفبه مشتری بازگشت خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید