تالار هنر تا اطلاع ثانوی اجرا نخواهد کرد/ اولویت با امنیت مخاطب کودک است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز



جلیل رفیعی مدیر تالار هنر درباره وضعیت اجرای این فضای تئاتر ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به خبرنگار مهر توضیح داد: متاسفانه حدود 15 روز است که اقدامی نداریم و به دلیل اینکه مخاطبان خانواده ها، کودکان و نوجوانان هستند، مقتضی تلقی شد که تا اطلاع ثانوی از اجرای آن خودداری کنیم.

وی یادآور شد: در چند هفته اخیر برای اینکه بتوانم بازی کنم، زمان اجرای نمایش”کرم های کتابآن را به ساعت 17 موکول کردم اما متأسفانه حاضران حاضر به حضور در سالن هنر نشدند و از آنجایی که اجرای نمایش با تعداد کم مخاطبان برای گروه به صرفه نبود، گروه تصمیم گرفتند فعلا اجرای خود را متوقف کنند.

رفیعی با اشاره به اینکه نمایشکرم های کتابوی که آماده است در صورت فراهم شدن شرایط مناسب اجراها را از سر بگیرد، اضافه کرد: تمرینات گروه های دیگری که قصد اجرا در سالن سالادارت را داشتند را تعطیل نکرده ایم و گروه ها در حال تمرین آثار خود هستند.

مدیر اتاق هنر در پایان سخنان خود تاکید کرد: مخاطبان اتاق هنر خانواده ها، کودکان و نوجوانان هستند بنابراین باید شرایط مناسب برای حضور در هنر اتاق هنر فراهم شود. امنیت خانواده ها و فرزندان آنها اولویت ما است و برای ما بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید