چگونه بعد از زایمان شکم کوچکتر می شود؟ / 3 ترفند جادویی برای خوش اندام شدن بعد از زایمان


به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ بسیاری از متخصصان زنان و ماماها پیشنهاد می کنند که تا هفته ششم بعد از زایمان ورزش را شروع نکنید و پزشکان معتقدند به محض اینکه فرد احساس کرد می تواند ورزش کند باید فوراً ورزش را شروع کند، اما در صورت سزارین احتیاط لازم است. تا شش هفته صبر کنید.

زیرا چین و چروک های شکم خانم ها بعد از زایمان بیشتر می شود اما باید بدانیم که ورزش از هفته اول بعد از زایمان اثرات معجزه آسایی در کاهش شکم دارد بنابراین نیازی به انجام جراحی پلاستیک برای کوچک کردن شکم نیست.

بر اساس این مقاله که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته است، آمده است: ورزش و رژیم غذایی مناسب زیر نظر پزشک اساس تناسب اندام است و این درست است که زنان شیرده نمی توانند. برو اونجا با رژیم غذایی برای کاهش وزن، اما آنها می توانند. با کاهش مصرف چربی ها، شیرینی ها و جایگزینی میوه ها، سبزیجات و پروتئین ها در وعده های غذایی روزانه می توانید کالری و انرژی لازم برای تغذیه نوزاد را دریافت کنید و در این راستا توصیه می شود تنبلی و تنبلی بعد از زایمان را کنار بگذارید. و حداقل 30 دقیقه پیاده روی در طول روز باید در نظر گرفته شود.

ورزش بانوان

ورزش های مناسب برای کوچک کردن شکم بعد از زایمان

1- به پشت دراز بکشید، زانوها را خم کنید و دست ها را پشت گردن قرار دهید، زانوی خم شده را به سمت سینه بلند کنید و در حین بازدم، شانه ها را بالا بیاورید و طوری رفتار کنید که انگار قرار است زانوهایتان را بلند کنید.

2- روی شکم دراز بکشید، شانه و پیشانی را با بالش روی زمین قرار دهید، ران ها را از هم باز کنید و قوز پاها را با دست بگیرید و قوز پاها را از پاها به سمت کفل بکشید، جدا کنید. ران ها را از روی زمین، سپس آنها را رها کنید و اگر کمر آسیب پذیری دارید، حوله ای بغلتانید و زیر پشت خود قرار دهید، باید این حرکت را 4 بار تکرار کنید.

3- روی شکم دراز بکشید، استخوان شرمگاهی باید کاملاً به زمین چسبیده باشد و دستها به سمت جلو کشیده شوند و در حین بازدم، یک دست و پای مخالف را بلند کنید، همین حرکت را با دست و پای مخالف انجام دهید و این کار را تکرار کنید. 5 بار دیگر ورزش کنید

دیدگاهتان را بنویسید