کابوس انتخابی جام جهانی فرا رسید/ کی روش در پست برونکو! – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های جام جهانی 2022 قطر از 29 نوامبر امسال از کشور قطر شروع می شود، گرمای کشور میزبان باعث شد این مسابقات در فصل پاییز برگزار شود.

از این رو کشورهای شرکت کننده در مهم ترین تورنمنت فوتبال داخلی در سال 2022 به رقابت های فوتبال باشگاهی ادامه می دهند تا در این دیدارها بازیکنان خود را در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار دهند.

چارلز روش کیه؟ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در نظر دارد هر هفته آنها را برای آماده سازی هرچه بیشتر ملی پوشان اعزام کند مینی دو اردوگاه روزه داری از ملی پوشان دعوت کنیم تا با هماهنگی بیشتری برای این مسابقات آماده شوند.

با این حال، هر چه باشد شروع با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی قطر، نگرانی ها در مورد مصدومیت بازیکنان ملی و لژیونرها افزایش می یابد. سردار آزمون مهاجم بایر لورکوزن که یکی از امیدهای اصلی گلزن تیم ملی ایران است به دلیل مصدومیت حدود 6 هفته نمی تواند به میدان برود. از طرفی میلاد سرلک هافبک پرسپولیس هم در دیدار با سپاهان مصدوم شد تا حضورش در جام جهانی قطر در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

کابوس انتخابی جام جهانی فرا رسید/ کی روش در پست برونکو!

موج مصدومیت بازیکنان ایران در حالی آغاز شده است که بازیکنانی مانند وحید امیری و علیرضا بیرانوند با دردهای قدیمی تمرین می کنند اما روش کیه؟ او منتظر حضور همه افراد حاضر است تا بتواند با همه قدرت مقابله با انگلستان، آمریکا و ولز تهیه شده است

روش کیه؟ این شرایط در در حالی که آخرین شبیه برانکو ایوانکوویچ است جهت جام جهانی 2006 آلمان گذشت. برونکو آن روزها به دلیل مصدومیت چند روز مانده به بازی از بازیکنانی چون علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و علی دایی استفاده می کرد. شروع کنترل مسابقات را در دست گرفت اما تاثیرات این تیم نامنظم پر از ستاره های مصدوم، دو شکست مقابل مکزیک و پرتغال و یک تساوی مقابل آنگولا آورده شده

ابتدا ستاره های تیم ملی ایران را باید دید شروع شرکت کنندگان می توانند با هواپیمای این تیم برای پرواز به قطر یا باقی مانده آنها در حال تبدیل شدن به تیمی هستند که برخی از هواداران امیدوار به نتیجه گرفتن و خروج از گروه B هستند روش کیه؟ و تیم ملی ایران هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید