منتقد کی روش در مورد نیاز مربی تیم ملی – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، کمتر از یک ماه به تمرین تیم ملی فوتبال ایران باقی مانده است شروع مسابقات جام جهانی 2022 با پایان یافتن مسابقات باشگاهی لیگ ستارگان قطر ادامه دارد. روش کیست؟ آنها به جمع بازیکنان منتخب لیگ برتر ایران اضافه شدند تا مورد ارزیابی فنی قرار گیرند.

خلیل زاده و کنعانی زادگان الف در حالی که تحت نظارت مستقیم روش کیست؟ آنها به عنوان زوج اصلی دفاعی تیم ملی ایران در جام حذفی قرار گرفتند جهان قطر ذکر شده است.

خلیل زاده که در هشت سال اول حضور کارلوس روش کیست؟ او جز مدت کوتاهی جایی در لیست تیم ملی ایران نداشت دراگان اسکوچیچ یکی از بازیکنان اصلی در راه رسیدن به جام جهانی است 2022 تبدیل شد.

مدافع الاهلی قطر حتی فکرش را هم نمی کرد روش کیست؟ او اگر نگوییم دوباره اولین نفر روی نیمکت این تیم خواهد بود داستان حتی به مصاحبه علیه او فکر نکنید.

منتقد کی روش در نکته ای که سرمربی تیم ملی به آن نیاز داشت

مدافع پر سر و صدا تیم ملی فوتبال ایران حالا چشم به چشم است روش کیست؟ در جام جهانی در قلب دفاع این تیم باشید 2022 قطر در تلاش است تا رویای پرتغالی بازی با مرتضی پورعلی گنجی را مانند جام جهانی بسازد 2018 آن را در ذهن خود نگه ندارید.

رقابت بین مدافعان میانی در تیم ملی ایران در حالی به اوج خود رسیده است که خلیل زاده و کنعانی زادگان آمار ایده آلی در دیدارهای داخلی داشته اند اما پورعلیگنجی نیز در هفته های اخیر تاثیر زیادی گذاشته است. تمیز برگ سلام پرسپولیس در لیگ برتر این فرصت را پیدا کرده تا بار دیگر در مهم ترین تورنمنت به میدان برود ملی برای پیدا کردن

دیدگاهتان را بنویسید